Image Image Image Image Image Image Image Image Image

04 Dub

By

Povelikonoční týden

4.4.2016 | By |

Kratší povelikonoční týden byl ve znamení počátku sběru starého papíru, již tradiční školní aktivitě, kterou organizujeme 2x ročně. Zpravidla nasbíráme kolem 6-8 tun, takže doufám, že i tentokrát budeme úspěšní, neboť budeme sbírat ještě do pátku 8. 4. 2016.

V 1. třídě proběhla akce “Veselé zoubky.” Tuto aktivitu organizuje a finančně zaštiťuje firma dm drogerie markt, která zaslala všem prvňákům nejen metodické a interaktivní materiály zaměřené na péči o chrup, ale také zubní pasty, zubní kartáčky, žvýkačky bez cukru nebo přesýpací hodiny určující délku čištění chrupu.

Žáci naší školy vedeni p. uč. Pacákovou opět úspěšně spolupracovali s obecní matrikou při vítání nových občánků.

Žáci 9. tř. absolvovali v minulých dnech srovnávací testování u fy. KALIBRO v konkurenci několika tisíc žáků. Ředitel školy si tak kontroluje, v jakém vzdělávacím stavu se naši odcházející žáci nacházejí, v čem se nám daří více, v čem naopak zaostáváme a jak si vedeme ve srovnání s dalšími žáky a školami v ČR. Domnívám se, že až na výsledky humanitní oblasti, i když letos místo dějin to byla poměrně náročná politická témata, jsme obstáli velmi dobře. Letos v našem provedení dominovaly zejména matematika a amglický jazyk. Je to možná i jasná odpověď některým škarohlídům, kteří naši školu permanentně napadají, že výuka M a Aj nemá potřebné parametry. Prioritní je naše porovnání s kategorií Vesnických škol, kde jsme právě kromě oblasti humanitní v ostatních oborech byli úspěšnějšní. Důležité také je, že jsme v kategorii matematiky byli lepší než ZŠ malých měst i velkých měst, v kategorii přírodovědné, Aj a finanční gramotnosti jsme byli úspěšnější než malá města. Právě proto vidím nelehkou práci našich kantorů za úspěšnou a oceněníhodnou.

Průměrná úspěšnost:

   Mostek                         vesnické školy              poměr správných odpovědí

český jazyk                          58,4%                               57,6%                                              7:4

matematika                         59,8%                               49,7%                                              7:2

humanitní oblast                45,7%                                52,1%                                             4:7

přírodovědná oblast           56,3%                                55,8%                                             6:6

anglický jazyk                      75,4%                                67,4%                                             11:3

finanční gramotnost            64,7%                                64,2%                                             8:7